SALAM 1 MALAYSIA

SEGALA PANDANGAN SERTA TEGURAN DIALU-ALUKAN DI BLOG SAYA..MARILAH KITE BERINOVASI BERSAMA-SAMA DEMI MELAHIRKAN SISWAZAH YANG BERKUALITI YANG DILAHIRKAN DARI UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA.CHAYOK2

Sunday, March 14, 2010

KOMUNIKASI PREMUM DAN ESKLUSIF

XPERIA X2 adalah kelebihan yang didatangkan bersama sistem operasi windows mobile 6.5 untuk fungsi kawalan kerja yg lebih fleksibel. menerusi aplikasi unik slide view pula, pengguna boleh mengakses kesemua aktiviti telefon bimbit seperti panggilan keluar dan masuk, emel mesej, kelendar, nombor panggilan dsbg dengan pantas.
Lebih menarik apabila skrin utamanya boleh bertukarsecara automtik berdasarkan hari dan masa yang telah ditetapkan oleh pengguna. Untuk itu, telefon berkenaan menawrkan 14 rekaan panel istimewa seperti skype, mytoria, googles, CNN, dan window Live selain 16 panel lagi boleh diperoleh dengan secara muat turun.

Telefon ini masih mengekalkan fungsi gelongsor tepi yang unik untuk capaian pantas kepada papan kekunci QWERTY. Bagi keupayaan multimedia pula, ia disempurnakan bersama kamera 8.1 megapiksel dengan teknologi pemfokusan 16 kali ganda. Spekulasi lain yang ditampilkan adalah seperti sokongan kad memori microHP sehingga 16 gb, sambungan bluetooth, wi-fi dan juga slot kabel tv.

No comments:

Post a Comment